13 januari

Eh.. ja. Hej. Missade matten i morse. Oj vad jag inte har ångest över det. Har bara chillat idag. Inte haft några jobbiga grejer att göra så det var ju grymt skönt. Har varit så jävla trött idag. Somnade på lunchen hos Mio. Efter skolan drog jag till elevhemmet och satt och titta oc, sen kom Erica igen och sen kom Jennifer. Grymt dryg dag. Vi har typ bara suttit och gjort ingenting. Efter ett tag drog Erica med Eva och jag och Jennifer satt och pratade lite osv och sen drog jag till Stefan vart Erica och gänget var. Satt där tills klockan åtta och sen kom mamma och hämtade mig. Sen hoppade jag i duschen och nu sitter jag här och försöker hitta ork att torka håret. Går ju så jävla segt -.-

Nånå, nu har jag inte tid att skriva.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0