17 januari

Blev ingen sömn för mig inatt. Har istället suttit och svamlat framför msn hela natten. Sen klockan nio var det slut på det roliga och jag for till skolan. Blev sjukt trött där kring tolv så vi drog hem till Mio och jag slocknade i hans säng, sen kom han och började dampa med sin jävla boll. Jag och Erica drog tillbaka till skolan och hade svenska och hoppsan kerstin, där somnade jag också. Sen dess har jag varit trött hela dagen. 

Efter skolan for jag, Erica och Felicia på stan en sväng, tittade knappt i några affärer eller så. Sen satt vi oss på mds och käka lite och sen drog Felicia och jag och Erica satt kvar tills fyra och då hoppade vi på bussen till henne. Jag hann somna till i hennes säng och sen kom mamma och pappa hämta mig. Höll på att somna i bilen också men vaknade till varje gång utav mina sms. 

Nu sitter jag i min säng och försöker i all min makt att inte lägga mig ner och sova. Måste vänta minst en timma iaf. Jobbigt läge. Sen fryser jag som en jude så får bara ännu större lust att lägga mig under täcket. Åh, vad jobbigt.

Nånå. Nu ska jag tvätta bort mitt smink.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0