18 januari

Har nog varit tråkigaste hrdagen idag i skolan. Skulle väga mat och grejer. Inte kul. Sen skulle vi hålla på med redningar och sånt tråk. Vid tre slutade vi iaf och då gick jag och Erica till Miwlan och vänta tills Eva kom. När hon kom drog vi runt lite här och där bara och sen vid fem släppte hon av oss vid sjöpen och vi mötte Mio där och kika när han träna lite. Sen drog vi till hemmet och satt med Loca och gjorde ingenting.

Nu har jag precis duschat och smörjt in mig så nu tänkte jag ta tag i mitt fuckade hår och sen ska jag väl nörda lite innan jag sover. Ska riktigt njuta av min sista onsdags-sovmorgon, eftersom rektorn har fuckat up hela vårat schema. Förut hade vi 2 dagar vi börjar åtta, nu har vi 4. Alltså en fucking sovmorgon. DÖ! Kommer missa många lektioner känner jag..

gamla schemat <3


Nya bajs-schema..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0