19 januari

Helt död imorse. Försov mig tillochmed men kom till den andra lektionen iaf. Jobbade lite och sen hade vi lunch osv och sen hade vi matte prov och sen slutade vi. Kändes fan som att det gick ganska bra på provet. Även fast jag bara gjorde G-uppgifterna. Men jag brukar ju alltid ha ett halvt poäng under godkänt eller ett poäng över. Hehehe.

Efter skolan drog jag och Erica till heden och hälsade på alla små barn där. Kvart i fyra tog vi bussen därifrån hem till Erica och jag somnade i hennes säng och blev väckt mellan alla sms. Nu har Erica tagit över min plats och ligger nu och sussar. På 40 min ungefär drar vi upp till malmberget och hälsar på.

Nu ska jag fortsätta med mina blogginlägg.
Puss ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0