23 januari

Vaknade nästan halv sex idag. Förstår inte hur jag kan sova så länge. Jag har inte ens vaknat nånting. Helt sjukt. Jag gick ju ändå och la mig typ halv tre också. Sjuka grejer. 

Idag känner jag inte för att göra nånting. Känns som att jag har massa grejer att göra och jag orkar inte fixa mig heller så att dra ut känns inte lockande. Sen är det säkert skit kallt ute..

  • Duscha
  • Städa
  • Skriva (börja skriva åtminstone) min bokrecension
  • Göra klart arbetsmiljö frågorna
  • Skriva en text på engelska om skoldatorerna
  • (update) byta sängkläder!
Tror inte att det var något mer. Ska ju se hur mycket av det här jag kommer göra. Ska iaf duscha så en grej blir ju gjord iaf. HÖHÖ.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0