27 januari

Igår så var det ju skola då som vanligt. Var sjukt trött så jag däckade på lunchen och direkt jag kom hem la jag mig i sängen och sov till halv sju. Legade kvar ett tag och sen insåg jag att min buss gick på bara några minuter så jag hoppade upp och fixade mig lite och sen hoppade jag på bussen och träffade miwlan där och sen hoppade Crille och Erica på bussen och dom följde med oss till sjöpen. Vi kikade när Mio spelade match osv och sen kring tio var det slut och då hämtade mamma mig. For hem och sen efter ett tag somnade jag men vaknade dock nästan varje timma. Kul natt.

Imorse när jag vaknade var jag iaf relativt pigg. Jag fixade mig osv och sen gick till bussen och hade skola ända tills ett typ. Drog till iv och rökte med Ida och pratade lite osv. Sen tjugo i två bar det av hemåt och nu sitter jag i sängen och tänkte packa lite och sen sova. Tänkte vaka ikväll så måste nog sova lite då. För er som har missat så drar jag och ida till fucking lycksele imorn!!!! Fan vad fett! Kommer bli grymt. Ser dock inte framemot 9 timmar på en buss men vad gör man inte?

Ne, packa nu var det.
Pussssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0