9 januari

Ställde alarm klockan två idag. Men znoosade som vanligt en timma. Klockan tre slutade larmet men jag sov till typ kvart över. Sen drog jag fram datorn och chilla med den ett tag och sen hoppade jag i duschen och efter det färgade jag mammas hår. Nu sitter jag och försöker få mitt hår torrt men det är ju inte det lättaste. Mitt underhår går hur bra som helst, men mitt nudelhår till överhår är det fan problem med. Går inte att få torrt, och jag kan inte borsta det förän det är torrt för då lossnar det 100 tussar från håret. Inte okej. Plus att mitt hår är jätte hårt nu, så jotack, väldigt slitet med andra ord.

Idag ska jag iaf vara med Elina. Och vad vi ska göra återstår att se. Nu ska jag gå och försöka ta tag i mitt hår igen.
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0