beslutsångest

Åh, vet inte hur jag ska göra. Behöver en ny väska och nu har jag hittat en som jag vill ha på melba. Men då är ju det roliga problemet att jag bara får 525 kr den här månaden (återigen, jag hatar er csn). Och väskan kostar 449. Plus att det lär väl bli frakt. Så då har ju hela studiebidraget försvunnit. Då kommer jag inte ha råd med nånting en hel månad och det känns ju ganska surt. 29 dagar utan pengar är ju ingen höjdare. Man kan ju inte göra nånting. Kommer ju inte ens kunna köpa cigg. Sen vill ju ingen heller låna 500 kr, och det fattar jag ju. Åh, vilken ångest. Vill inte vänta till nästan månad för då kanske den är slut. Bajsaaaaaaa. Orka vara julibarn -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0