Om Fredagen 28 januari

Har kommit hem innanför dörren för en timma sen ungefär. Eftersom det bara blev två timmars sömn inatt så har jag sovit hela vägen från arvidsjaur, och därifrån åkte vi halv tre, hehe. Nu strax ska jag hoppa i duschen, tänkte bara skriva det här inlägget först- 

Fredag: Ida och hennes mamma kom och hämtade mig kvart i nio ungefär. Vi drog på statiol och Ida köpte lite käk och sen drog vi till sj och väntade på bussen. När den kom så hoppade vi in och bosatte oss längst bak, högst upp. Vi satt och pratade tills vi kom till Jokkmokk och där efter sov vi hela vägen till Arvidsjaur och sen åkte vi mot Sorsele och planen var ju från början att vi skulle behöva vänta där en timma, men så vart det inte, utan vi fick vänta bara 20 min. Vi hoppade på Lycksele bussen där och jag sov ungefär hela vägen till Lycksele. När vi väl kom till Lycksele knata vi mot Anders och där satt han, Tony och Chris. Vi drog direkt till Ibbes och käka pizza. Sen for vi tillbaka och prata och chilla osv. Spelade lite familje geni, och smart som jag är kom jag tvåa :) Dock med barnfrågor.. Sen vid sju ringde Sebbe och bad mig komma för han var i stan, så Anders skjutsa dit mig och när vi kom in ringde jag dit Jonas och vi tre satt och typ.. ja, var cp. Eller dom var cp som vanligt rättare sagt. Dom hade sina fina samtal och lyfte omkring mig och sånt där vanligt. Sen vid elva tror jag drog Jonas och jag och Sebbe var kvar ett tag och sen efter tolv någon gång kom Anders och hämta oss. Senare mot kvällen drog jag ut och träffade Jonas en sväng och satt och pratade med han lite. Sen däckade jag i soffan kring 5 på morgonen. Starkt gjort att vara vaken så länge med tanke på hur lite jag hade sovit! :)


fräsch brud..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0