Godnatt!

Nu känns det som att det är dax för mig att sova. Eftersom mina timmars sömn inatt inte blev många så känns det lika att ta igen dom nu. Tänkte dock ställa alarm kring tolv imorgon så jag kanske ändrar dygnet lite. Dock så gruvar jag alltid mig för att sova nu för tiden. Har en sån äcklig jävla mardröm som jag har drömt flera nätter i rad nu. Har hållt på jävligt länge och tycker det kan sluta nu men nej, likförbannat vaknar jag halvgråtandes och är skit rädd. Tror det har varit så här i nästan en och en halv vecka (?). I förrgår legade jag och kramade min kudde för var så rädd, normalt? Nej förmodligen inte.

Nånå, ska inte tråka ut er med mina drömproblem. Ska slå igen här nu. Känner dock på mig att en viss Miw Sukloed kommer ringa och väcka mig för det verkar ju ha varit hans dröm många nätter i rad nu. Har redan fått ett sms av han när han fråga om jag sover. Voj helvetti unge. Han ska minsann få se när skolan börjar.. 

Nåååjaaa, nu sitter jag och snackar massa skit bara så jag avrundar så här och säger god natt. 
Pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0