Hos Idao

Skulle ta bussen kvart över sex till Ida men just innan jag var vid hållplatsen mötte jag Eva och hon körde hit mig till Ida. Vad möter jag det första jag gör när jag öppnar dörren? Jo en Ida som står i tshirt och trosor och målar om sitt rum. Ja se på tusan. Nu blev jag ännu mer sugen på att måla om mitt rum, men min kära pappa är lite seg.

Annars då så kommer Jens om typ 20 min. Hehe. Kul. Vad vi ska göra har jag ingen aning om faktiskt. Nånting blir det väl säkert.

Nu ska jag göra nånting, typ sitta och kika. Hehe. Och förhoppningsvis sluta må illa, och sluta vara hungrig. Inte så konstigt kanske när det enda jag ätit var lite pizzasallad och en macka klockan 11. Men inte varit sugen på mat direkt. Nånå, vem bryr.
Puss :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0