Ishotellet

Vi hoppade på våra två minibussar kring halv tio tror jag. Ettorna i den ena och tvåorna i den andra. Jag, Erica och Mio parkerade oss längst bak och pratade lite och sen dog alla lite och bara lyssnade på musik hela vägen. Sen var vi framme och fick gå igenom hela ishotellet osvosv. Sånt tråkigt bara, sen fick vi äta och sen skulle några andra snacka om köket och sånt. Höll på att dö och var så jävla trött så stod och vinglade och kändes som jag skulle somna ståendes så jag och Isso smet ut därifrån och jag satt mig i en soffa och det var nog det skönaste som fanns. När vi var klar med allt tjoffs så var klockan kring tre och då bestämde vi oss för att fara in till Kiruna. Tänkte först inte följa så jag och mitt sällskap hoppade först på Gällivarebussen men sen fick Mio mig på andra tankar så vi hoppade över till den andra bussen. Vi åkte in till Kiruna då och gick och kikade i lite affärer. Det enda som jag köpte var ett armband för 10 kr. Eller egentligen var det inte ens jag som köpte det, var Mio som betala.

Vid halv fem tror jag det var (?) hoppade vi alla in i bussen och åkte hem. Skit kul. Fullsmockad buss. Finns tre säten fram, men eftersom den som kör måste kunna ha bra med plats så är ju inte tvåsätet stort. Men jotack där satt jag och Mio och trängdes hela vägen hem till Gällivare. Fast så farligt var det inte iaf. Somnade lite då och då så det var ganska lugnt. 

Kom hem lite efter sex och nu tänkte jag hoppa i duschen och sen ska jag nog fan sova! Eller ja, tror jag ska vänta tills åtta åtminstone. Imorgon börjar ju skolhelvetet igen.. Och har inte lov förän vecka 10 typ. KUL LIV! 

Bjuder på lite fula bilder iaf, jag lovar, nu jävlar bjuder jag på mig själv ;*




hahaahahahahahahahhahahahahahaha


jafan, han var på hugget -

- men seeeeen somna han :D





Det var allt jag hade att bjuda på! Nu ska jag hoppa i duschen. Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0