It was only just a dream

Adam körde mig till Elina vid 6 kanske. Vi satt mest och pratade bara, tog igen lite osv. Sen tänkte vi att vi far till Frida och är med henne så vi försökte hitta skjuts som tokar och sen var Kim snäll och hämtade oss. Så han körde dit oss och vi gick in till Frida och pratade med henne. Sen bestämde vi oss för att gå på konsum så vi gjorde det. Dock drog Elina då så jag och Friday blev ensamma. Vi gick tillbaka till henne och bara satt och prata. Hon dog av garv för en slinga av mitt hår lega lite galet. Ja herregud. Sen satt vi bara och prata osv och sen kring halv tio kom Erica dit också och vi fortsatte att bara prata och tog det jävligt piano. Sen vid elva for vi på statiol med hennes pappa och sen körde dom hem mig. 

Nu sitter jag här trött av någon konstig anledning. Brukar ju inte bli trött förän vid sex. Men tänker ändå inte sova nu eftersom det är alldeles för tidigt. Istället tänkte jag slå igång en film eller så. Fast det slutar väl som vanligt med ett avsnitt av one tree hill. Hehe. Först ska jag iaf gå och smörja in mitt fula tryne. Och sen efter det drar jag ut på en fet jävla rök. Först måste adam bara sluta spy..........
Hihi, puss ;*


höh.. poser -.-
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0