jag är kär, beroende och olyckligt förälskad

det här var nog det finaste jag har sett på länge. Kan stirra mig blind på dom här, speciellt dom två längst ner, och den högst upp till vänster, och självklart peace ringen. åh vilka skönheter, hade älskat dom av hela mitt hjärta. <3

men kan jag köpa dom? ne, fuck csn som bara ger mig 525 kr den här månaden, jag hatar er </3
( ni får gärna skänka 1128 kronor åt mig, frakten kan jag betala själv, hihi )


hejdå älsklingar, jag lovar. jag köper er någon dag <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, vilka fina! :) Vilken sida är dom ifrån? :)

2011-01-02 @ 04:07:52
Postat av: Anonym

alla är från cocoo.se :)

2011-01-02 @ 04:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0