13 juli

Åkte in till stan vid halv sex. Då tvinga dom mig att käka på thai. Efter många om och men så beställde jag lite käk men blev mätt av tre kyckligbitar. Tvingade i mig några till och sen fick Erica resten. Efter det köpte vi cigg och satt och frös typ. Efter ett tag gick vi på ica och köpte popcorn och chips och sen gick vi till Kebab. Blev mobbad efter vägen eftersom jag inte ens kan gå. Kul de va. Trängde ihop oss i soffan och kollade nån film. Minns inte vad den hette men den var väl okej. Sämst slut bara. Men annars var det väl mysigt. Lite efter tolv kom mamma och hämtade mig och Verro iaf.

Nu tänkte jag slå igång Misfits och sen blir det väl att sova.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0