16 juli

Hade en grymt kul kväll igår. Var först på stan en sväng och sen gick vi nåra stycken hem till Kebab. Satt där till nio och sen tog vi bussen upp till Frida. Där var det lite folk osv. Gick över till Hanna också en sväng. Hade iaf kul. Orkar inte berätta mer. Vid tre började jag gå hem, fick sällskap av Ogge också eftersom vi skulle åt samma håll. Somnade nästan direkt jag kom hem. 

Har vaknat flera gånger inatt och varit kissnödig/törstig och bara allmänt inte kunnat sova. Var så hela tiden tills klockan ett typ, då somnade jag och sov tills halv fyra eller nått. 

Nu håller jag på att fixa håret och väntar på mat. Har förövrigt fått urinvägsinfektion också. OJ VAD KUL!!! Sen funkar inte mitt ljud på mobilen, blagnfvakgnsegs. Fuck it.

fotar typ aldrig längre så bjuder på två bilder på min fula
katt som sovit med mig nu rätt ofta, sen får ni en bild som är
tagen för någon dag sen också, hii.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0