21 juli

Har chillat med dom bästa idag (HEHEHE). Vi har typ mest suttit på våra fina rumpor, ätit, rökt cigg och snackat skit och garvat. Riktiii kul. Vi har även gjort skit fräna tatueringar och sen har jag gjort lite kullerbyttor och sånt. Stentuffa! 

Kom hem för typ en timma sen. Har käkat lite och svarat på massa grattis. Nu sitter jag och försöker hitta orken att packa och sen ska jag försöka sova typ. Ska ju upp klockan tolv imorn! Shit. Stora planer jao. 
Nej men att, tack för alla grattis och jag hoppas alla får en lika kung dag som jag.
peace


Kommentarer
Postat av: ida

haha vad gjorde ni dem med :oooo?

2011-07-22 @ 07:51:13
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0