24 juli

Vaknade efter fyra idag någon gång (bra där amanda), då hoppade jag i duschen och fixade mig och sånt. Adam körde mig till Sibylla och där mötte jag Erica och Crille och vi gick vidare till Viktor och grattade han och fikade lite. Efter nio någon gång tog vi bussen hem till Erica. Chillade lite, rökte vattenpipa och åt plättar. Efter elva gick vi ut i spöregnet och gick till bussen. Driver inte när jag säger att det kändes som att man stod i en dusch. Dom hoppade iaf av vid statiol och jag fortsatte vidare hem. Kom hem ett gäng blöt, har ju ändå en bit att gå från busshållplatsen. 

Just nu sitter jag i sängen och tänkte föra över lite musik och sen ska jag tvätta bort sminket och ta en macka och sen slå igång en film och sen sova som fan! Blir Lycksele imorn så det känns skit bra ju! Måste bara packa det sista men det är lite smågrejer bara, så som parfym och sånt. 

Nånå. Föra över musik var det.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0