5 juli

Vaknade kring tre idag tror jag. Hoppade i duschen och fixade mig och sånt. Åkte till coop/dollar och mötte upp Crille och Erica. Vi åkte till malmberget en liten sväng och sen åkte vi till Gällivare igen. Blev hungrig så jag och Erica gick och klämde ett skrov på sibylla och sen mötte vi Lisa och Jessica, följde med dom och tog de lugnt och sånt. Sen gick vi ut och det kaoza lite och sånt. Vi gick tillbaka till Jessica efter en timma kanske och kring ett fick mamma hämta mig.

Nu tänkte jag tvätta bort sminket och ta av armbanden och sånt man gör innan man ska lägga sig ni vet. Sen ska jag nog slå igång ett avsnitt misfits eller oth kanske. Får se vad det blir.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0