6 juli

Blev en sen kväll igår. När jag precis tänkte sova så ringer Ante och säger att han och Elin ska komma och röka med mig. Drog på mig ett par shorts och en stor tröja och gick ut och snackade med dom en halv timma typ. Gick in och la mig i sängen och sen efter ett tag gick jag och la mig. Klockan var väl kring halv sju tror jag. Tog ett jävla bra tag att somna men nångång gick det iaf. Vaknade sen klockan fyra idag. Fixade mig och sånt och halv sex tog jag bussen till stan och mötte upp Erica och Crille och sen Lisa och Jessica. Har hängt med dom hela kvällen.

Nu tänkte jag typ limma på lite lösnaglar och sen slå igång amors baller. Sen blir det att sova och ladda upp för en dag med elina-pelikan :)
pussva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0