broken hearted girl..

inget kommer ändras förän du inser själv hur du har blivit. inget kommer ändras förän du inser vilken skada du har gjort. om du bara kunde se mig, om du bara kunde känna de jag kännerom du bara kunde mötas av det jag möter varje dag. hade du förstått då? om du bara kunde se att du slitit ut mitt hjärta, stampat på det och kastat bort det, behandlat mig som om jag vore en påse skit, inte brytt dig överhuvudtaget, tryckt ner mig till botten och låtit mig ligga där, utan att bry dig eller ens sagt förlåt eller nånting alls. bara fortsätta kalla mig grejer, säga vad du vill och göra precis hur du vill och låtit det vara bra sen, låtsas som att ingenting hänt. sen blir allt mitt fel, jag som måste lära mig, jag som måste ändras, jag som får skiten för allt, jag som är den dåliga, jag som fuckat upp allt. det är du som är så mycket bättre än mig. du garvar mig rakt upp i ansiktet och påstår så jävla mycket, hittar på grejer och gör det till din egen sanning. men ändå blir det alltid jag i slutändan som måste kämpa för dig..
om du bara hade kunnat förstå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0