Grym kväll!

Igår hade jag så sjukt jävla roligt! Bästa på länge! Vi var några som började hos Elina och det droppade in lite mer folk och sånt. Hade sjukt kul där och sånt. Sen gick vi ut av någon anledning och var ute i malmberget ett tag och väntade på bussen. Hann fylleprata med min "syster" och pappa. Haha. Där blev det lite kaos och fick lite slag men det löste sig sen iaf.  Då tog vi iaf bussen till Gällivare och gick och käkade pizza och sen gick vi till Martin vart det var folk. Där stannade vi hela kvällen och hade sjukt kul! Jag och Fanny gick och la oss i sängen och somnade dit kring åtta kanske. Blev väckt av Runa lite före två.

For hem och käkade och sånt och nu tänkte jag börja fixa mig lite. Ska till Erica med hennes present.
puss



Enda bilden ni får! Dom andra var så sjukt fula. hoho
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0