hahahahahah jag dör

åh vad kul det var, gick på stan påväg till Linea och sjunger mahnamahna låten från muppet show, mitt i allt slår det typ lock i mitt öra eller något så det låter som att någon står brevid mig och skriker MAHNAMAHNAAAAA rakt i örat, så mitt i mitt sjungande så bara slutar jag sjunga och hoppar åt sidan och skriker som fan, så det blev som typ "MAHNAMANA DO DO DO DO DO MANAMANA DO DO DO DO MANAMA... AAAAAAAIIIIII!" Erica och Crille fattar ingenting och typ tittar runt och undrar vafan jag blev rädd för, jag springer runt och håller på att garva ihjäl mig och kissa på mig för jag kände mig så jävla efterbliven. kunde inte ens förklara vad det var för jag garva så jävla mycket. hahahahahaha asså låter säkert helt lamt men svär på gud det var fan årets! sitter fortfarande och garvar åt de. 

hooooh. 
Förövrigt har det inte hänt så mycket idag. Har varit på stan mest och hängt med några fina. For till Linea sen och chillade där bara. Nu tänkte jag hämta en macka eller nått.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0