Lycksele:

Orkar inte berätta dag för dag utan kör en liten sammanfattning bara. 

Har hunnit med att bli kissad på av min katt, ätit sjukt god mat, träffat sebbe och jonas, spelat kubb, gått omkring på stan, köpt två par skor, tänkt pierca mig (det var stängt...), kollat när bror gjorde en tatuering, åkt runt i lycksele, varit stamkund på staiol typ, pratat om sex och kondomer, garvat åt min mamma som lekte med mitt löshår, spelat nå spel, chillat i soffan, druckit äcklig whiskey, varit och åkt bil med min kusin + lite annat folk som drack, kissat i buskarna och mellan två soptunnor (väldigt synligt för bilarna..), det och mycket mycket mer! 

Har haft sjukt kul och veckan har bara flygit iväg. Men kanske blir en trip tillbaka i augusti. yaaay :)

lite bilder som kommer i helt oordning:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0