Move like a freak

Igår så planerade jag att kliva upp tidigt men eftersom min mobil har fuckat ur så funkar inte mitt ljud = hör inte alarmet. Skit kul, verkligen! Klev upp kring fyra och gick och duscha och åt och sånt och sen for jag in till stan och mötte Erica och Crille. Vi satt och chilla mest, pratade lite med Erika också. Efter ett tag gick vi till Kebab men jag hann bara vara där en kvart typ för skulle upp till Elina. Micke kom och hämta mig och släppte av mig där och där var det lite folk. Jag och Elina och typ massa boys. Hehe. Eller ah massa och massa.

Iaf så var vi där och sen vid två kanske (?) åkte vi upp till Gällivare men vände nästan lika snabbt igen. Bäddade ut bäddsoffan åt mig och somnade där kring 4 ungefär. Vaknade igen klockan åtta och gick ut och rökte med Elina och Alex, sen for Alex på jobbet och då gick jag och sov med Elina men ingen av oss kunde somna och båda var fett hungriga så vi låg och prata ett tag och sen halv tio typ så for vi upp till konsum och köpte bullens och käka de. Sen typ tio eller nått gick vi och sov igen och sov tills fyra. Lyckat. Vi som skulle dra och fika på stan. Men vi for ändå in till stan vid fem och fick med mig ett par strumpbyxor, trosor och armband. Sen for vi + Alex hem till Elina igen och köpte tacos och laga lite käk. Sjukt jävla gott!! Fett hungrig var vi också så. Sen kollade vi lite boende i Luleå under luleåkalaset, har mejlat en tjej så vi får se vad hon svarar. 

Kring tio tog jag bussen hem och nu känner jag mig så jävla äcklig så ska hoppa in i duschen och sen typ slå på en film.

förövrigt så har jag sjukt fina brännmärken på magen också, fyra fina märker. åh vad fint.. ser ut som nå jävla aidsmärken -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0