om fredag:

Klev upp och jobbade, fick sluta redan klockan 2, fett skönt. Drog hem och bytte kläder och fixade mig och sen skjutsa mamma in mig till stan. Mötte upp Erica, Amanda, Crille och Rille. Vi satt och gjorde ingenting. Gick igenom marknaden lite grann osv. Köpte en ring också. Rille drog rätt fort och sen efter ett tag drog Crille också. Jag, Erica och Amanda satt bara och prata osv. Sen åkte Amanda hem och jag och Erica for till Jessica och där var Crille också. Sen under kvällen rullade det in lite folk och det blev lite kaoz som vanligt. Jag, Erica, Rille, Lisa och Elina gick mot stan och träffade dd och Ante en sväng. Elina drog, Lisa drog och Ante drog. Resten av oss gick till en lekpark och jag lekte lite osv. Sen drog alla vi, förutom dd till Ante och där var några folk. Kring fem/halv sex blev vi utslänga så jag, Rille och David gick runt på stan, gick till statiol och köpte cigg osv och sen halv åtta typ tog vi bussen hem. Somnade direkt jag kom hem!

nu kommer en fet jävla bildbomb:




hahahahahahahaha älska bilden!







hahhh brillorna











Det var alla bilder. Tror att det dock kommer komma fler bilder, minns att Anna fotade lite bilder också. Hehe. Sen undrar jag bara: vafan i helvete blundar jag på varenda fucking bild för?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0