om lördag:

Igår hände inte så mycket, har inte haftnågon röst så jag har roat mig med att låta som sälar osv. Ganska kul. Iaf så vaknade jag kring två och då fixade jag mig och sånt. Sen åkte jag in till stan och mötte Crille och Erica, vi gick på Manuella och jag käkade pizza. Tragiskt nog orkade jag inte ens halva så värt att betala 110 för mindre än en halv pizza. Aja. Sen gick jag och köpte en till ring iaf och sen gick vi runt, vi mötte Alex också, så vi var med henne också. Sen kom Fanny också. Vid två eller nått for vi tre (fanny, erica, jag) till Viktor och var där en sväng. Jag somnade i hans soffa och sen for vi hem. Värd dag. Hihi
puss
Kommentarer
Postat av: aka random dude <3

najsa ringar nattblomma <3

2011-07-04 @ 01:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0