update

ida om medans jag väntar på elina ;*:
tre ögonhängen, nääh fan vad fränt :D

Svar: hahahaa, dog lite, vilken fail..



Har inte uppdaterat på ett tag så tänkte dra en snabb genomgång här. Haha.

Torsdag: Drog med några fina folk upp till malmberget och hade sjukt kul. Hann käka korv och en pizza bit och åka gratis taxi också. Kring fem tror jag började jag knata hem i värmen.



Fredag: For till stan och mötte upp Erica, sjukt varmt var de ute. Erica drog med bussen och jag och Crille gick till Jessica och sen gick vi och käka lite strips och sen for vi till Frida och där var Hanna (som förövrigt fyllde 18) och Sanna också. Vi satt där ett tag och sen gick vi över till Hanna och där droppade det in lite folk då och då. Hade sjukt kul. Vid elva tog vi bussen till Gällivare och käka pizza och sen gick vi till Martin. Eftersom Frida tvingade mig att låna ett par skor av henne så hade jag sjukt ont i fötterna. Iaf så klockan fyra tog jag bussen hem.


Lördag
: Idag har inte hänt något speciellt egentligen. Har varit lite här och där och träffat på massa folk. Lugn lördag om inte annat. Nu har det hänt lite skit så jag dränker mina sorger i bullens och ett avsnitt misfits. Sen blir det sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0