Update

Igår blev det en kul kväll. Först var den rätt så dryg men det vände kring elva. Hade kulkul iaf och det är det som räknas. Mer orkar jag inte berätta! :)



Vaknade imorse kring halv tolv, har bara sovit 4-5 timmar så är sjukt trött. Elina frågade om vi skulle dra och fika så det gjorde vi. Satt på nyfiket ett tag och bara prata osv. Sen gick vi runt i lite affärer och jag köpte en väska. Inte dåligt! Sen satt vi oss på en bänk och där satt vi tills halv sex och då hoppade jag på bussen hem.



Sitter hemma nu och är sjukt trött och sliten och vill bara sova. Har knappt någon ork i kroppen. Måste vänta några timmar och sen ska jag fan sova asså! Nu tänkte jag slå igång Misfits (♥). Först ska jag bara ta av mig ringarna och löshåret osv. 
puss


mums ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0