we could live tomorrow

Hade en kul kväll igår. Även fast jag har kastat min mobil i backen, slagit på väggar och varit allmänt förbannad. Mina söta har ju iaf kunnat lugna ner mig, hihi ♥
Kom hem kring tre och somnade kring sex/halv sju någon gång. Ställde sen alarm imorse klockan ett men snoozade till typ halv tre. Klev upp och hoppade i duschen och nu sitter jag och väntar på att mina nudlar ska bli klara. Mitt ben har fuckat upp sig så kan inte ens gå på det. Gjorde nått cp igår när jag låg i sängen och det är fortfarande kvar. Inte kul för det gör äckligt ont..

Förövrigt så har jag fått mina trosor idag också!! :D



Kommentarer
Postat av: Gabbi

sjukt snygga, vart har du köpt ifrån ? (:

2011-07-14 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0