05.57

Åh vilket skönt väder det har varit idag! Har varit ute hela dagen iprincip. Sprungit runt på stan och varit med massa olika folk. Suttit och babblat om allt och ingenting ungefär. Hann även gå in på apoteket och hämta ppiller, sen köpte jag en ny sminkväska också. Har även fått tre ringar också. Kan det bli bättre? Nej, tror inte. Hehe. 

Har inte så mycket mer att berätta. Har precis duschat och smöjrt in mig och tänkte gå ner och käka nånting strax. Sen kära vänner åker jag till Umeå över helgen och hälsar på min skitcola "kusin/syster/whatever". Ska bli skönt att komma ifrån gällivare och detta bajsväder. Ser ju inte framemot att åka buss från nio till halv sex på eftermiddagen dock men det är det väl förhoppningsvis värt! Kommer nog förmodligen inte skriva nånting under helgen. Får se hur det blir med det.

Nu ska jag gå och äta lite och sen ska jag fortsätta packa det sista.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0