12 juni

Igår blev en kul kväll igen. For med Erica och Crille till Mikkis och där var det lite folk. Orkar inte skriva allt som hände, men det var kul iaf. Mitt i natten bakade vi pizza och kladdkaka. Eller ja, Hanna fixade det! Halv sju stod jag och väntade på bussen. Sjukt kallt var det med tanke på att jag bara hade shorts, linne och jacka. När jag kom hem så hoppade jag i säng iaf och somnade kring sju någon gång. 

Vaknade klocka sex idag. Kul! Hela dagen var borta. Käkade lite iaf, sen fixade jag mig och drog in till stan och mötte Crille och Linnea. Vi satt ute och gjorde ingenting. Var riktigt dött på stan idag. Inte så konstigt kanske med tanke på att det har varit avslutningshelg. 

Vid nio tog jag och Crille bussen upp till Malmberget och umgicks med lite folk. Lite efter två började jag gå hem och nu tänkte jag faktiskt sova. Ska ställa larm imorn så jag inte sover bort hela dagen, sen ska jag in till stan också. Har ju ett presentkort på hundra kronor nu, hihi.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0