16 juni

Vilken inte okej natt det var inatt! Först somnade jag mitt i en konversation (inget ovanligt dock) sen skriver jag typ mongo saker i sömnen åt Liam, sen råkar jag ringa Kasper, då ringer han upp och väcker mig. Minns inget av samtalet men det varade typ 10 sekunder gissar jag. Sen drömmer jag världens äckligaste jävla mardröm. Ingen annan dröm har känts så där verklig som den gjorde. Kändes som att den höll på i flera timmar och hade så jävla ont i hjärtat att jag börja storböla när jag vakna. Låg vaken ett tag och sen somnade jag om och klev upp kvart i åtta ungefär. For till jobbet och lekte och sånt.

Efter fyra for jag hem, käkade lite och sen körde mamma mig in till stan och där umgicks jag med mina fina. Redan klockan nio hoppade jag på bussen hem, hoppade direkt i duschen och nu sitter jag och chillar lite. Ska torka håret och sen sova typ. Skööööönt.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0