30 juni

Så sjukt varmt det har varit idag. Inte så jävla kul när man måste springa runt och leka med barnen hela dagarna, sen lyfta dom hit och dit. Har fått träningsvärk i armarna fan.. När jag slutade for jag hem och fixade mig lite och käka lite plättar och sen drog jag till Erica. Vi var med Crille, sen hann vi vara med Fanny i typ fem minuter. Vi gick ut i fin vädret och sen helt plötsligt blev det jätte mörkt på himlen och så började det regna så vi gick och satt oss på en trapp, sen slutade det regna vid tio och då gick jag till bussen och direkt jag kommer hem nästan så började det spö regna igen. Måste skynda mig att torka håret så jag får sova till regnet, åh så mysigt.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0