7 bilder, 7 frågor

1. Lägg upp en bild på den 14 kontakten i din mobil.
Ser han/hon bra ut?

Elin - ja klart hon gör ;D

2. Lägg upp en bild på den 15 kontakten nerifrån i din mobil.
Hur träffades ni?

Sebbe - för att göra lång historia kort - jag var i lycksele, jag var liten skitunge som gick ut med shio tio gånger om dagen, dom följde efter mig typ, jonas stannade mig, frågade vad hunden hette, även fast han gott och väl vet vad han heter, han frågade om jag skulle vara med dom, hälsade på sebbe och sen umgicks vi varje dag tills jag drog hem igen. 

3. Lägg upp en bild på den 27 kontakten i din mobil.
Är han/hon snäll?

Gustav - jadå :)
4. Lägg upp en bild på den 9 kontakten i din mobil.
Berätta om han/hon.

Crille - vääärldens bästa crille! träffar han iprincip varje dag, om inte annat så har vi pratat varje dag, sjukt snäll och rolig att umgås med, han leker mina töntiga barnlekar med mig, sen mobbar han mig också för att jag är svag osvosov, men de gör inget, tycker om han ändå :))) hihiihhihihi

5. Lägg upp en bild på den 30 kontakten i din mobil.
Hur långt har du kommit med han/hon?

Ida - en puss, haha

6. Lägg upp en bild på den 6 personen nerifrån i din mobil.
Har du pussat han/hon?
Kevin - nej, inte träffat han.

7. Lägg upp en bild på 43 kontakten i din mobil.
Vad betyder han/hon för dig?

Liam - allt.
Kommentarer
Postat av: ida

höhöh :] xD

2011-06-17 @ 23:09:47
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0