8 juni

Äcklig jävla natt. Har varit så sjukt varmt och har knappt kunnat sova. Inte helt okej!

Annars så har jag varit med Elina två dagar irad och har varit förjävla skönt! Vi umgås ju knappt längre så har varit riktigt kul. Vi är så lika, hihihihi. Mitt mongo. Träffade även Bubba och Max igår. Kul att se dom igen.

Nej men att.. ska gå och försöka äta, vilket inte kommer lyckas för så fort jag kom hem från Umeå tappade jag matlusten. Igår fick jag kämpa i mig en macka, slängde halva. Sen senare gjorde jag en till macka - slängde halva. Men en hel bulla fick jag i mig iaf. Men idag ska jag fan äta! Ska gå och laga nå käk om några timmar! Först ska jag duscha iaf.
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0