de ska vara reggae på sommarn

Inte kul att kliva upp imorse! Jobbat på hela dagen tills halv fem. Fick blommor av en söt liten kille. Naw! For hem och direkt jag kom hem for jag typ iväg till stan. Mötte dd och Linea. Vi gick in på affärer osv. Köpte ett par ballerina på dojjan och sen gick vi ner på mondo och hittade ett par cheap monday jeans för 100kr! Så dom blev gratis för mig, eftersom jag fått ett presentkort. NAJS! 

Efter det gick vi och köpte cigg och sen gick vi hem till Linea. Dom käka och sen drog vi på coop. Jag och dd blev rastlösa så vi börja leka med en jävla massa grejer. Jag grävde ner mig bland kuddar och sen mjukisdjur, sen travade vi upp blöjor/såser osv på händerna och sånt. Lite kul var det. Efter det drog vi hem till Linea och sen gick jag och Linea ner till Sandviken och där var Erica, Andreas, David (?) och Petra. Dom grillade lite och sånt. Efter ett tag gick Linea och Andreas ner och bada och jag hakade på just när dom kommit i vattnet, sen kom David också. Sjukt jävla kallt var det. Men lätt värt. Vi klev upp rätt så fort och värmde oss vid elden lite och sen körde Vicky hem mig. 

Hoppade i duschen direkt och nu tänkte jag blåsa håret och sen ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0