din äckliga jävla fitta

Du är en äcklig jävla skabbhora, du är helt jävla värdelös och du är så jävla självisk och tänker bara på dig och ditt mående. Du kan inte ta hand om någon annan än dig själv, du är så jävla obrydd i det du gör. Jag tycker synd om nästa brud som måste så ut med det du gör. Du förstör så mycket. Lycka, skratt, liv och hjärtan. Jag hoppas att du är stolt gubben. Du blev precis etta på världens fittigaste människor i världen. Men karma is a bitch och jag hoppas att någon ger dig en miljard gånger värre tillbaka för det är du värd, det och så mycket mer. Jag har så jävla mycket hat i mig just nu att jag svär, jag hade kunnat döda dig. Jag kan inte ens beskriva med hur värdelös, äcklig, skabbig, horig och allt sån du är. Orden är för mesiga för att beskrivas på dig. Du vet ingenting om livet, du är fast i din lilla bubbla.

Jag hoppas du är glad för det du har gjort. Du känner säkert att du vann på det här. För det är ju trotsallt det här du hade väntat på. Så varsågod. Du har fått som du ville. För mig är du död nu, men jag hoppas du vet att du tog mitt hjärta med dig. 

Jag är färdig med dig nu, du har förstört för mycket och jag tänker inte stå ut med sån här skit. Jag tänker inte ta mer av dig. Du ljuger så jävla mycket och jag är så jävla less. Det här är det sista du får höra för jag tänker inte slösa mer av min tid på dig.
Over and out
Kommentarer
Postat av: Hernan Ortiz

det var mycket fint skrivit,för det stämmer på henne ha ha ha.hon e bara en liten äcklig fitthåll som alla knullar när dom vil.för att sedan kasta hennes smutsiga fitt håll till hundarna som inte har fått sig ett ligg på några år ha ha.men den stackars lilla fitta tror att hon e smart som smyg knullar och blir sexuellt utnyttja liksom.hon fattar inte mer i sin lilla fitta för det är ju det ända hon tänker med den stackars smutsiga lilla rått hora som inte vet något annat.mår bra när jag får höra att det finns andra som tycker detsamma fast mitt hjärta har den lilla smutsiga hor unge inte fått med sig eftersom jag är mycket smartare en vad hon kommer att bli någonsin här i livet och på jorden ha ha.lycka till och tänk om för det finns inte tid i världen för att va ledsen över en gris som inte förtjänar en.så lev livet och tänk positivt istället samt så är inte alla likadana.det finns bra människor som vet vad respekt är också ju i världen och det just dom man ska ta hand om och bry sig om.inte gå omkring och bry sig om parasiter så tänk på det.japp nog om mig lycka till:-)

2012-03-21 @ 21:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0