hallå

liam, du får inte mina sms har jag märkt hela kvällen ungefär. så jag dissar inte. nu vet du det.



For in till stan vid fyra typ. Är så sjukt jävla fint väder om dagarna nu. Man håller på att dö ju, inte likt Gällivare det här! Men ska inte klaga, hellre det här vädret än regn/snö/kallt. Var i stan iaf tills sex ungefär. Då hoppade jag, Erica och Crille på bussen upp till Malmberget, mötte upp Elina också. Sen satt vi oss bredvid lite folk och kikade när niorna gick balen. Åh, vad söta alla var. Så fina skor, och klänningar och sånt. Hihi. Efter det drog Elina och Erica så jag och Crille var med Lisa och Alexandra ett tag. Vi satt utanför nordan och prata med 95orna som gick ut hela tiden. Tydligen var det äckligt varmt där inne. Mohaah. Sen lekte jag och Crille pelle, vilket vi gjorde hela igår också. Det känns verkligen för nu har jag fan träningsvärk. Efter ett tag kom det lite folk och vi gick därifrån och efter ett litet tag hände vääääärldens sjukaste sak. Asså shit i min lilla låda! Kan inte ens beskriva det!

Iaf. Så har jag inte sovit något inatt och kom precis hem ungefär. Nu tänkte jag hoppa i duschen och sen fixa mig och sånt och sen dra till skolan och hämta mina betyg.
puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0