igår:

For upp till jobbet och var så jävla trött så det var hemskt. Jobbade på tills halv fyra ungefär. Då fick jag dra hem. Käkade lite och fixade mig och sen körde mamma mig till malmberget. Var där rätt så länge, satt hos Frida hur länge som helst medans hon fixade sig och bytte kläder 120 gånger. Jag och Amanda hann gå hem till hennes syster och käka mackor under tiden. När vi kom tillbaka så skulle vi fara. Vi klämde in oss åtta stycken i en bil och åkte mot Gällivare, vi plockade upp David och for till han. Satt och hade det trevligt där bara. Vid tolv tror jag (?) for vi till malmberget igen och jag och Amanda gick upp till dannes och träffade Emil, John och Dennis. Vi satt där ett tag och sen följde dom med oss in. Resten av kvällen tänker jag inte tala om. Den blev kaoz, shit. 

Bjuder på några bilder innan jag börjar fixa mig. Finns betydligt fler, men sånna ska inte visas upp här. Verkligen inte!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0