min mamma är ju för gullig!

Tog en liten powernap och vaknar av att mamma lägger sig på mig och pussar mig på kinden. Okej, tänkte jag, nu är hon färdig nu går hon. Nånej. Hon ligger kvar ett tag och jag skriker aj för mina blåmärken hamnade lite i kläm. Hon sätter sig vid mina fötter och börjar ge mig fotmassage, jag ligger kvar och bara väntar på att hon ska gå. När hon slutar så tänkte jag bara ah, bra, nu går hon. Men neejdu. Istället börjar hon räkna mina ränder på mina sockar och "skriver" av det som står under foten. Sen börjar hon ge mig benmassage men pga mina blåmärken gick inte det så bra. Så istället "klappar" hon benen bara. Sen pussar hon mig igen och sen går hon. Wtf lixom? Även fast jag blir skitsur och grinig när hon kommer och gör så, så kan jag fan inte låta bli att börja garva när hon väl håller på.
Haha, hon är så söt min fina mamma ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0