om idag;

Vaknade kring halv åtta ungefär. Sandra tvingar ju i mig frukost varje morgon så gick upp och åt lite. Sen borsta jag tänderna och rökte och sånt och packa det sista och sen satt vi oss i bilen och in mot Umeå. Bussen var redan där när vi kom dit så vi kramades hejdå och jag klev på bussjäveln. Åkte fem inte så underbara timmar och klev av i Luleå och fick vänta en timma igen. Sen hoppade jag på Kiruna bussen och stötte även på Wille där. Se där! Fick sitta bredvid en kärring också, hon förstörde som fan asså. Fick skit ont i rumpan men bara för att hon envisades om att sitta bredvid mig så kunde jag inte lägga mig ner. Fast efter en timma kanske så drog hon och jag la mig ner fort som fan och sov lite då och då.

Var hemma efter sex någon gång och då kom Adam och hämtade mig. Vi for hem en snabbis och sen drog vi och hämta en fet jävla kebabpizza. Helt otroligt gott var de, ja. Efter det hoppade jag i duschen och fixade mig och sen (hör och häpna) cyklade jag till Elina. Och vi fortsatte cykla in till stan, bara för att köpa cigg. Helt motherfucking crazy. Hon och jag som har åkt en busshållplats bara för att slippa gå i tio minuter/en kvart ungefär. Iaf så cyklade vi tillbaka sen och lämnade cyklarna hos Elina och sen for vi upp till Tipsta och träffade lite folk.

Vid tolv tror jag gick jag, Elina och Alex hem till Elina och spelade kort och sånt. Vid ett körde hon hem mig sen. Nu sitter jag och tar igen lite av vad som hänt i bloggvärlden, hehe. Fast ska nog sova nu, förjävla trött.
puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0