om igår;

Efter jag hade duschat och käkat och fixat mig och sånt så hoppade jag på bussen och mötte Erica och Crille i stan. Erica berättade en massa kula saker. Hihi. Var sjukt varmt ute också så vi satt ute hela tiden och vi var med lite folk osv. Sen helt plötsligt börjar de regna och åska, kul.. Efter ett tag drog det över iaf och Ericas morbror hämtade oss från stan eftersom Erica hade skavsår och inte kunde gå, haha. Hos Erica käkade vi lite och sen drog vi ut igen. Var ju midnight sun shopping så var fullt med folk i stan. Ida kom och var med oss också. Vi var ute hela kvällen till typ tolv, då började Crille, Erica och Zorba gå hem. Jag och Ida satt kvar och sen drog hon och jag satt själv i en kvart typ och sen gick jag ner mot krogen och träffade lite folk. Jag, Elli och Ida gick hem till Ida och jag och Elli pratade om massa saker. Efter ett tag kom Anastacia och då drog vi ut, gick upp på tak och bara gjorde ingenting. Klockan fyra hoppade jag på bussen hem. Somnade rätt så fort eftersom jag knappt sovit något natten innan.



mmmmh, fint när håret vågar sig.. <3
Kommentarer
Postat av: ida

Hahahha het bild! btw vi och våra tak ;)

2011-06-10 @ 08:33:27
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0