om lördag 4/6;

Vaknade efter två någon gång. Fikade och fixade mig och sen drog jag och Sandra in till stan igen. Dock inne på centrum den här gången. Eftersom vi var så sent ute och affärerna stänger klockan fyra så hann jag bara köpa ett par skor och ett par tights. Efter det for vi hem och sen drog vi + Amanda ut med hästarna. Måste ju säga att det känns i kroppen efter att inte ha ridit på minst fyra år. Hade sån jävla träningsvärk efteråt så det var helt sjukt. Men det var kul iaf. Senare på kvällen drog vi in till Umeå igen och hyrde en film (himlen är oskyldigt blå) vi kollade klart den och sen vid ett hoppade jag i säng. Blev dock lite tjorv och somnade först halv fyra ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0