om söndag 5/6

Fick sova 4 timmar innan jag var tvungen att kliva upp. Fikade och borstade tänderna och sånt och sen åkte vi in till busstationen. Vi kramades hejdå och sen klev jag in i bussen. Mongot till busschafför sa att det kostade 314. Vilket inte jag hade, jag hde 210 så som det ska kosta. Jag bad han vänta i fem minuter tills mamma satt in pengar men han kunde inte vänta ungefär fem minuter extra eftersom han har tider att passa. Tror säkert att folk dör om bussen är fem minuter försenad. Blev sur och sa att han skulle sticka och sen försökte jag ringa Sandra men inget svar. När hon var hemma ringde hon upp och sa att hon kommer och hämtar mig. Vi åkte hem till hon igen och jag somnade i soffan ett tag. Hade tydligen legat som en ostbåge. Och det kändes verkligen. Hade sjukt ont i ryggen. 

Efter ett tag for vi till travbanan med två andra. Vi var där en timma kanske och sen for vi hem. Sen minns jag faktiskt inte vad vi gjorde. Kollade typ big brother finalen och sen kring ett-två gick jag och la mig.

Slutsatsen på den här resan var att det var sjukt kul. Länge sen jag träffade Sandra så det var kul! Måste åka tillbaka snart! :)


sliten tjej!


lilla hoven!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0