om torsdag 2/6;

Mamma och pappa körde mig till bussen före nio. Gjorde ett stopp på statiol och köpte dricka, godis och en tidning. Hoppade på bussen och åkte fyra timmar ungefär, hoppade av i Luleå och fick sitta där en timma och vänta på nästa buss. När den kom så hoppade jag på den och fortsatte åka i ytterligare fem timmar ungefär. Sjukt kul! Fast nej. Fast har sovit ganska mycket, inte så bekvämt. La mig ner på två säten. Man får ju inte den största platsen direkt. 

När jag kom fram så stod Sandra och väntade på mig och vi for och handla och sånt. Sen minns jag faktiskt inte vad mer vi gjorde. Vi laga tacos och käkade och sen for vi ut om jag minns rätt. Rastade hundarna som var på pensionatet osv. 


el gato :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0