Skolavslutning!

Efter att jag hade fixat mig och sånt så gick jag ner mot bussen. Micke körde förbi och frågade om jag vill ha skjuts till skolan, javisst. Varför inte? Hoppade in i bilen och åkte mot skolan. Kollade lite på dom som sjöng osv och sen höll jag på att somna så jag och Erica gick till hr och tänkte sova men det var låst så vi gick mot La guna och käka pizza istället. När vi var klar gick vi tillbak till hr och fick våra betyg och sånt. Efter det gick vi till Andreas och var social osv och sen gick vi till sängen och sov någon timma. Sen när vi vaknade gjorde vi inte så mycket, gick ut och träffade Kasper och sen gick vi på konsum. 

Några timmar efter så hoppade jag, Erica, Andreas och Batman på bussen och åkte ner till Sandviken vart det var lite folk. Efter ett tag kom det fler folk och om ni frågar mig så blev kvällen sjukt jävla kul! Har hunnit bada två gånger också. Riktigt skönt! Har även dansat och träffat en massa trevliga folk! Efter ett tag for jag upp till Kullen och träffade Robin, Bubba och Max där. Så söta, haha. 

Orkar inte skriva mer för efter det for vi lite hit och dit. Men somnade vid sex iaf och klev upp halv ett typ. Då kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag och tänkte glida in i duschen och sen ska jag äta lite och sen ska jag prata med Amanda (!!!!!!!!!) och se vart hon är. Sen måste jag bara tillägga att jag kom hem med ett presentkort rikare, på hundra riksdaler. Den ni. hihi

Bjuder på lite bilder från igår också, fotade knappt nånting själv men har snott lite bilder från facebook ;)

sova på golv kan man också göra!

lite fint folk
jim, markus och jag
igen.. hahahahahh bilden asså

mina fina glasögon.. hahahaha

vi gillade det där med att fotas!

nybadad tjej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0