You got me tripping, stumbling, flipping, fumbling

Mamma och pappa körde mig till Linea. Var världens grillparty där typ. Haha. Nja nästan iaf. Crille var där också iaf och efter ett litet tag kom Erica. Vi har inte gjort så mycket, suttit ute och pratat osv. Chillat bara. Sen efter tio kom Elina och hämtade mig och vi for och pratade lite en snabbis, sen körde hon hem mig. Just nu sitter jag i sängen och har precis pratat klart i telefonen och kliar sönder mina ben. Har fått miljontals myggbet från i fredags, över-jävla-allt! Inte kul. Sen fick jag väl säkert ett och ett annat myggbett igår också med tanke på att jag badade i trosor och bh bara. Kul..

Annars så har jag inte så mycket att säga, jobba imorn också. Hatar att stiga upp så tidigt men i slutändan är det väl värt. Då kan man ju göra något resten av sommarn. Lk är ju en plan iaf! 

Tänkte avrunda med en bild på en nyfödd Ozzie som kom till världen igår. Grattis "kusin"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0