01.43

Helt okej kul dag idag! Först for jag till Ida vid fem ungefär tror jag. Vi gjorde typ inget. Satt där ett tag och sen följde jag med Elin, Kasper och Ante till Porjus. Satt hos Elin rätt så länge. Bara prata och svamla osv. Ante bet sönder Elins hårspray så det bara spruta hårspray överallt. Kuljul. Efter åtta någon gång så hämtade vi upp Johanna också och åkte tillbaka till Gällivare. När vi kom fram blev det lite tjorv, men efter det skjutsa dom hem mig. Var hemma en liten stund och sen åkte jag till Zorba. Var med henne, Crille, Issa och Marre en sväng osv. ;)

Just nu sitter jag och är förjävla trött och tänkte väl hoppa i lådan strax. Hade behövt äta för senast jag åt var nudlar klockan tre typ. Men inte fan orkar jag, hehehe. Måste iaf springa och hämta en ipren innan jag dör hit.
pusshej



cpn som hänger ut ur rutan när de spöregnar och vi ligger i typ 130km/h
det hände ju inte bara en gång heller ><
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0