03.21

Har inte så mycket att säga, orkar inte berätta hela kvälle, men asså shit vilken kväll de blev! Adam skjutsa mig till Alex vart de var lite folk. Hade sjukt trevlig och kul och allt sånt. Erica, Crille och Eva kom dit också efter ett tag och de roliga fortsatte och alla hade sjukt kul bara. Sen efter ett tag blev de lite kalabalik och massa tjorv. Orkar inte gå in på vad som hände men de var kaos iaf. Efter ett tag kom Elin och folket och hämta upp mig osv och kring två någong kom kom jag hem. 

Sitter i sängen just nu och tänkte gå och borsta tänderna och hämta ett glas vatten och sen blir de sova!
Har inga bilder att bjuda på från ikväll så jag bjuder på en bild på min äckliga katt och en fin egobild på mig själv ;)
pusss

jag vet då en som inte får sova med mig inatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0